Regulamin sklepu internetowego
odhebladomebla.pl
§1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy dostępny pod adresem https://odhebladomebla.pl/sklep prowadzony jest przez firmę Od Hebla do Mebla Paweł Kaczmarek, NIP: 9721322106, z siedzibą w Poznaniu (61-676), os. Wichrowe Wzgórze 16/75, (zwaną dalej „Sprzedawcą”).
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów i korzystania ze sklepu,
a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta. - Zakup usługi w sklepie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
§2 Zakres usług
- Sprzedawca oferuje konsultacje online, które są usługami niematerialnymi, realizowanymi drogą elektroniczną.
- Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacjami dotyczącymi dalszego postępowania oraz terminu konsultacji.
- Nie jest realizowana fizyczna wysyłka towaru.
§3 Składanie zamówień
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez stronę internetową sklepu.
- W celu złożenia zamówienia Klient:
- wybiera usługę,
- dodaje ją do koszyka,
- uzupełnia wymagane dane,
- dokonuje płatności online.
- wybiera usługę,
§4 Płatności
- Płatności realizowane są za pośrednictwem systemu PayU.
- Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w chwili składania zamówienia.
- Rozpoczęcie realizacji usługi następuje po zaksięgowaniu płatności.
§5 Realizacja usług
- Usługa zostanie zrealizowana w terminie do 14 dni roboczych od momentu złożenia i opłacenia zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do indywidualnego ustalenia terminu konsultacji z Klientem drogą mailową.
- Usługa jest dostarczana wyłącznie w formie elektronicznej.
§6 Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usługi.
- Reklamację można złożyć drogą mailową na adres kontaktowy podany w serwisie.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 7 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
- W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca może:
- ponownie wykonać usługę,
- zaproponować usługę zastępczą,
- zwrócić środki w całości lub części.
- ponownie wykonać usługę,
§7 Odstąpienie od umowy
- Ze względu na charakter usług (świadczenie usług rozpoczętych za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy), prawo do odstąpienia od umowy może być ograniczone, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
- W przypadku usług, które nie zostały jeszcze zrealizowane, Klient może wnioskować o anulowanie zamówienia drogą mailową.
§8 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
- Dane przetwarzane są w celu realizacji zamówienia oraz kontaktu z Klientem.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności, dostępnej na stronie sklepu.
§9 Postanowienia końcowe
- Regulamin dostępny jest na stronie sklepu internetowego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wejściem w życie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.
Aktualizacja: 30.04.2025