Regulamin sklepu internetowego


odhebladomebla.pl

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem https://odhebladomebla.pl/sklep prowadzony jest przez firmę Od Hebla do Mebla Paweł Kaczmarek, NIP: 9721322106,  z siedzibą w Poznaniu (61-676), os. Wichrowe Wzgórze 16/75, (zwaną dalej „Sprzedawcą”).
  2. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów i korzystania ze sklepu,
    a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta.
  3. Zakup usługi w sklepie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§2 Zakres usług

  1. Sprzedawca oferuje konsultacje online, które są usługami niematerialnymi, realizowanymi drogą elektroniczną.
  2. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacjami dotyczącymi dalszego postępowania oraz terminu konsultacji.
  3. Nie jest realizowana fizyczna wysyłka towaru.

§3 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez stronę internetową sklepu.
  2. W celu złożenia zamówienia Klient:
    • wybiera usługę,
    • dodaje ją do koszyka,
    • uzupełnia wymagane dane,
    • dokonuje płatności online.

§4 Płatności

  1. Płatności realizowane są za pośrednictwem systemu PayU.
  2. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w chwili składania zamówienia.
  3. Rozpoczęcie realizacji usługi następuje po zaksięgowaniu płatności.

§5 Realizacja usług

  1. Usługa zostanie zrealizowana w terminie do 14 dni roboczych od momentu złożenia i opłacenia zamówienia.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do indywidualnego ustalenia terminu konsultacji z Klientem drogą mailową.
  3. Usługa jest dostarczana wyłącznie w formie elektronicznej.

§6 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usługi.
  2. Reklamację można złożyć drogą mailową na adres kontaktowy podany w serwisie.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 7 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
  4. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca może:
    • ponownie wykonać usługę,
    • zaproponować usługę zastępczą,
    • zwrócić środki w całości lub części.

§7 Odstąpienie od umowy

  1. Ze względu na charakter usług (świadczenie usług rozpoczętych za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy), prawo do odstąpienia od umowy może być ograniczone, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
  2. W przypadku usług, które nie zostały jeszcze zrealizowane, Klient może wnioskować o anulowanie zamówienia drogą mailową.

§8 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
  2. Dane przetwarzane są w celu realizacji zamówienia oraz kontaktu z Klientem.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności, dostępnej na stronie sklepu.

§9 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin dostępny jest na stronie sklepu internetowego.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wejściem w życie.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.

Aktualizacja: 30.04.2025